Pogadajmy o poezji. Środy z Osiecką VII

DSC_1350.JPG

Piosenka na dziś [KLIK].

 

Kawał czasu mnie tu nie było i nie było Agnieszki Osieckiej.

Zatrzymało mnie… życie. Właśnie życie mnie zatrzymało.

Bo czasem trzeba żyć.

 

A ja jestem nieśmiertelna

 

Tacy piękni zakochani

dotykają ust i rąk.

Księżycowi zakochani

hermetyczny mają krąg.

Przemijają zakochani,

ja zostaję.

 

Bo ja jestem nieśmiertelna,

stąd mój gest i styl.

Ten bohater i ta szelma

są tu tylko parę chwil.

 

Z wypiekami, z ambicjami,

wyruszają zbawiać świat.

Honorami, sztandarami

potrząsają parę lat.

Przemijają z honorami,

ja zostaję.

 

Bo ja jestem nieśmiertelna,

stąd mój gest i styl.

Ten bohater i ta szelma

są tu tylko parę chwil.

Skomentuj

